25 september 2012

Linköping

Imorgon åker vi till syrran och M i Linköping! Blev en spontan resa, men ska bli jättekul :)
Idag ska jag städa och packa alltså. Fundera ut vad jag kan muta lillan med om hon blir på dåligt humör... Leksaker, smörgåsrån, frukt....
Kommer nog gå bra. Bara det att lillan nu för tiden inte vill sitta still utan vill upp och gå haha. Resan har hela 3 byten, men det är ganska smidigt ändå med en bebis. Behlver inte vara på ett o samma ställe i flera timmar, utan kommer ut då o då också.

Inna vaknade vid 4.30 i natt och låg i sängen och gjorde roliga ljud. Hon har lärt sig att använda sitt eget finger för o göra roliga ljud med munnen. Svårt o förklara haha. Det låter iaf jätteroligt och det var just det hon gjorde mitt i natten "brr brr brr". Lät henne ligga ett tag, innan jag tog upp henne och ammade, sen fortsatte hon sova :)
Samma sak tidigt imorse, men hon somnade om själv och vi gick inte upp förrän vid 8.45! Pigg mamma med andra ord och en väldigt glad och utvilad bebis.

Just nu springer hon runt i gåstolen och undersöker omgivningen. Jag ska passa på och fixa här hemma så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar