24 juli 2012

Trött

Klockan är i skrivande stund 22.10 och det börjar bli läggdags för mig.
Lillan har sovit sen 19.30 så har haft en lugn o skön kväll. Nattningarna går nu för tiden helt sjukt bra. Nu kan jag nästan längta till våra mysiga kvällsstunder innan hon somnar. Förut var det en hel del gråt och bärabärabära, så jag hade nästan ångest inför det.

Det är så roligt att se hur lillan lär sig nya grejer. Babababaa säger hon hela tiden och att rulla från rygg till mage är jättekul! Tills man inte orkar mer och mamma får hjälpa att rulla tillbaka... Haha..
Att äta är också väldigt spännande. Har en matglad tjej, vilket jag är glad över. Hittills har allt verkat smaka gott :)

Ja, tänk vad de växer våra små liv. Inte länge sedan hon för det mesta sov och åt bara, men ändå har hon vuxit så mkt och fått sin egen härliga personlighet. Lilla charmtrollet har alltid ett leende på läpparna och är riktigt gosig och busig. Ser fram emot alla våra äventyr.
Älskar min lilla familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar