24 juli 2012

Jackor

Lillan behöver en jacka! Är ute efter en inte allt för varm jacka som hon kan ha resten av denna "sköna" sommar och början på hösten. Den ska rymma en tjockare tröja under så därför beställer jag nog hem denna från Ellos rea. Bara 99 kr och ganska precis en sån jag önskar till henne.

Osså har jag fortfarande presentkort på oiidesign.se så har kollat runt där en del och hittade denna:


Konstigt nog kunde man inte "betala med presentkort". Ringde kundtjänst som enligt mig inte visste mer än vad jag visste, så vi får se hur detta slutar. De skulle ringa upp när de kollat upp ordern...?

Oiidesign är annars en grym hemsida med otroligt mycket fint till både flickor o pojkar (och fri frakt), men just jackor fanns det inte mycket av i lillans storlek. Ska leta runt lite mer ifall jag hittar en parkasliknande någon annanstans. Militärgrönt, svart, beige eller vitt är det som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar