09 maj 2012

Mosters hjärta

Hoppas mitt andra hjärta, L blir frisk snart  <3 Så tråkigt när små barn är sjuka. Ååh va jag tycker synd om henne. Fasar inför Innas första sjuka. Hoppas hon mår någorlunda bra efter vaccinationen iaf...

På lördag ska jag på min barndomskompis bröllop. Ska bli spännande och har börjat fundera lite på vad jag ska ha på mig.. haha, har inte mycket fint att välja mellan, men något hittar jag nog på. De flesta kläderna är så mörka, men vill ju inte se ut som att jag ska på begravning heller! Lillan får stanna hemma med pappa (mamma du behöver inte va barnvakt som jag först trodde).

Idag har vi varit riktigt sega och bara varit hemma. Så himla tråkigt väder så man har ju ingen lust att gå ut! Hoppas lördagen ger någorlunda fint väder på Lenas stora dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar