27 juni 2013

En bättre dag

Skönt att sluta tidigare idag.. Blev en sväng upp till stan igen för att byta storlek på S nya shorts, men det får fixas på Marieberg istället eftersom de inte hade den rätta...
Mötte upp Dijana o lilleman (vad vi umgåtts mkt på sistone!) och barnen var på strålande humör haha. Åt på Jensens också, mysigt! (För en gångs skull)

Hittade ett par skor till mig själv på rean :) behövde verkligen nya, enkla skor och dessa är jag kär i.
Tog ett par 37or, men tror faktiskt att jag måste ha 37,5or haha. 38 är för stora! Dessa är liiite trånga, men hoppas jag går in i dem... Är det inte så att äkta skinn töjs ut lite? I värsta fall får jag ta till ett husmorsknep - lägga in en liten påse med vatten i skorna och in i frysen ett tag. Vi får se...

Är nervös inför morgondagens tabdläkabesök! Jag har tyvärr inte världens starkaste tänder efter massa läskdrickande och småätande så förväntar heller inga glada bud hehe. Men liiite har jag skärpt till mig om man jämför med några månader/något år sen då jag drack läsk varje dag!! Nu blir det Max 3 ggr i veckan. Liiiite förbättring som sagt haha..

Lillan har verkligen varit på strålande humör. Så glad redan på morgonen bär hon kom till dagis och resten av dagen har hon verkligen samarbetat med sin mamma!

Nu ska jag sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar