24 juni 2012

Godnatt min skatt

Lillan sover nu. Hade tänkt hålla henne vaken liiite längre i hopp om slippa den där gnällperioden efter 30-45 minuter, men hon var sååå trött och gnuggade sig i ögonen vid 19.00 så när jag la henne somnade hon direkt.
Har kämpat med att ge henne ersättning några gånger, men hon har alltid vägrat och spottat ut det eller bara lekt med flaskan, men idag lyckades vi! Hon åt en hel flaska, så det kanske hjälper också?
Vi får väl se om jag får springa in snart igen hehe...
Vill testa med ersättning vissa kvällar och se om man kanske får sova liiite längre perioder under natten... Sen är det ju bra om man nångång vill smita iväg någon timme med sin man och skaffa barnvakt :) Inna har många som gärna tar henne :)

Längtar till kusin L fyller år då vi ska till Uppsala och fira. Vet redan vad vi ska köpa och tror nog lillängeln blir glad! Tänkte stanna där sen några nätter och bara vara :)

Men nu ska jag frossa i mig lite choklad och hålla tummarna för en fortsatt sovande bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar