24 juni 2012

God morgon!

Lilltjejen började krångla från ca 5.30 tiden idag. Hon vaknade till ofta, somnade om igen, men till slut tog jag henne bredvid mig i sängen där hon somnade en stund igen.. Vaknade av något nytt hon lärt sig - blåsa. haha. Så roligt att hon låg vänd mot mitt ansikte och blåste allt va hon kunde haha. Försökte få henne att somna om med att amma, men hon fortsatte blåsa där med!! Ååh va jag skrattade! Pappa som jobbar tidigare pass denna månad kom också in och kollade vad jag skrattar så högt åt. Så mysigt var det med en liten morgonstund med lilla familjen :) Vi är i stort sett aldrig vakna tillsammans, så det gjorde inget att lillan ville upp tidigare än vanligt.

Denna dag bjuder på massa regn tyvärr. Men ska bli skönt o bara vara hemma, inomhus. Hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar