08 juli 2013

Semestern närmar sig

Bara två dagar kvar, sen är jag ledig i hela 4 veckor! Inte mkt planerat, men på lördag ska vi åka till Uppsala för att fira Ls 2 årsdag och sen hade vi tänkt ta dagsutflykter lite hit o dit. Askersund och Parken Zoo, sen får vi se vart vindarna vänder. Hoppas det stämmer att juli bjuder på finare väder än juni! 

Jag måste börja dricka mer vatten har jag märkt.. Seg o trött efter jobbet och efter det fullt upp med annat än att dricka vatten så jag börjar nog med att alltid ha med mig en egen flaska... Som en påminnelse. Blev lite yr o illamående efter en del promenerande och bussåkande idag och inte tänkte jag ens då på vatten förrän ca 2 timmar efter...
Nåja.. Nu ska jag avsluta min vattendagbok här och ta o sova istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar