01 maj 2012

Piffa upp i hemmet.

Igår köpte jag med mig lite grönt hem från Interflora. Ångrade i efterhand att jag inte kollade mer på andra ställen för det är ju så dyrt där! Men fick iaf med mig lite fint och det gör ju så mycket för hemmet. Blir fräschare och mysigare direkt. Nu ska jag försöka ta hand om de ordentligt! Vill gärna hitta en stooor växt som jag vill ha i ett hörn, men inte hittat "den rätta" än. Fanns en jättefin på Interflora med kruka, men jag vill inte lägga 500 kr på det!

Hade tänkt att kanske denna månad måla om i köket, så ska kolla upp priser någon dag. Kan inte vara så dyrt? Ska ha vitt runtom, med en fondvägg. Är lite osäker fortfarande på vilken färg, men något åt beige eller nougathållet... Syrran tipsade om www.textilonnet.se som har jättefina hissgardiner som skulle passa, men vill inte köpa något förrän väggarna blir klara.

Nu ska jag plocka undan lite och baka de där hallongrottorna som inte blev av tidigare. Hoppas de blir goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar